W imieniu głównego organizatora „Kongresu Komunikacji w Ochronie Zdrowia” – Fundacji „Misja Medyczna” jeszcze raz dziękujemy za udział w Kongresie, który odbył się Łodzi, w dniach 20 - 21 czerwca 2018 roku w Hotelu Ambasador Premium****.
Podczas dwóch dni konferencji prowadzonej przez wyśmienitych prelegentów, było omawiane miejsce komunikacji w kontekście pierwszych doświadczeń z wprowadzonego w ubiegłym roku Systemu Podstawowego Zabezpieczenia Świadczeń Szpitalnych, tzw. Sieci Szpitali. Sposoby wykorzystania ogólnodostępnych narzędzi promocji w ochronie zdrowia również rola mediów społecznościowych w budowaniu wartościowych relacji z pacjentami oraz otoczeniem w sieci szpitali.
Pierwszego dnia Kongresu odbyła się gala wręczenia nagród konkursowych w kategorii „Najlepszy rzecznik prasowy w ochronie zdrowia” , którą wygrała Pani Anna Ginał, Rzecznik Prasowy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie. Konkurs na: „Najlepszy program profilaktyki lub promocji zdrowia w 2017 roku”, wygrało Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi za program BRA Day. Zwycięzcy mają szczególne osiągnięcia w zakresie budowania wartościowych relacji oraz interesujących kampanii profilaktycznych, które są dobrym przykładem promocji dobrych praktyk w tym zakresie.
Po Gali odbyło się szkolenie o historii, produkcji i rodzajach win, następnie uczestnicy kongresu mieli możliwość degustacji win marki „Alita” firmy MV Poland.
Drugiego dnia uczestnicy poznali narzędzie służące do tworzenia wartościowych rozwiązań uwzględniających potrzeby i oczekiwania ostatecznych użytkowników usług i produktów, czyli myślenie projektowe- Design Thinking. Cały Kongres wspierali: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego, Stowarzyszenie Menadżerów Opieki Zdrowotnej, Rynek Zdrowia, Dziennik Gazeta Prawna oraz Newsline.
Nasza misja to tworzenie przyjaznego świata dla ochrony zdrowia.
DZIEŃ PIERWSZY
08:30 – 9:30
Rejestracja
9:30 – 9:45
Powitanie uczestników
9:45 –11:00
Debata otwierająca - panel dyskusyjny
„Jaki wpływ na budowanie wizerunku oraz wartościowych relacji z
pacjentami mają aktualne regulacje prawne, m.in. ustawa o sieci szpitali czy
RODO?”
Prowadzenie panelu: Dominika Sikora – Malicka – I zastępca Redaktora Naczelnego Dziennika Gazeta
Prawna
11:00 – 12:00
Warsztat: „Zarządzanie kryzysowe w ochronie zdrowia”
Prof. Dariusz Tworzydło - Prezes zarządu Exacto sp. z o.o., Newsline sp. z o.o, Kierownik Katedry na
Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
12:00 – 12:30
przerwa kawowa
12: 30 – 13:30
„Budowanie contentu w komunikacji w ochronie zdrowia”
Paweł Soproniuk- partner Neuron, Marta Adamska -account manager Neuron
13:30-14:30
Przerwa obiadowa
14:30-15:00
„Ochrona zdrowia nakierowana na wartość zdrowotną – Value Based
Healthcare”
Dr. Małgorzata Gałązka-Sobotka - Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni
Łazarskiego
15:00-15:30
„Nowoczesne technologie w komunikacji w ochronie zdrowia”
Dr Marzena Kowalska – specjalista do spraw komunikacji marketingowej i organizacyjnej
15:30-16:00
„Siła marki przedsiębiorstwa szpitalnego”
Krzysztof Suszek – Przewodniczący Rady Fundacji Misja Medyczna
16:00-16:30
przerwa kawowa
16:30-18:30
„Narzędzia CSR i CRM w zarządzaniu komunikacją w ochronie zdrowia”
Przemysław Przybylski- dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku
Credit Agricole
18:00
Zakończenie pierwszego dnia Kongresu Komunikacji
20:00
Uroczysta Kolacja

Dariusz Tworzydło
dr hab.

Krzysztof Suszek
Organizator Kongresu Komunikacji

Marzena Kowalska
dr

Przemysław Przybylski

Wojciech Kuta

Dominika Sikora

Małgorzata Gałązka-Sobotka
Dr n. ekon.

Marta Adamska

Paweł Soproniuk

Katarzyna Liberska-Kinderman
dr

Artur Pruszko
Dyrektor Forum e-Zdrowia

Katarzyna Fulko
mediator Centrum Mediacyjnego przy Naczelnej Radzie Adwokackiej,