
Dariusz Tworzydło
dr hab.
dr hab. Dariusz Tworzydło, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes zarządu Exacto sp. z o.o., Newsline sp. z o.o. oraz Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2015-2017 wiceprezes Zarządu Związku Pracodawców „Klastry Polskie”. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008 – 2012 (dwie kadencje) członek Rady Etyki Public Relations. W roku 2010 laureat nagrody branży public relations „PRotony” w kategorii Edukacja, zaś w 2008 roku nominowany do nagrody „Łby PR 2008” przyznawanej osobom o największym dorobku praktycznym w dziedzinie PR. W roku 2013 nominowany do nagrody PRotony. Doradca zarządów firm i polityków. Doradca, trener i konsultant.

Krzysztof Suszek
Organizator Kongresu Komunikacji
Organizator Kongresu Komunikacji w Łodzi. Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener, konsultant, wykładowca. Narratolog. Fundator oraz Przewodniczący Rady Fundacji „Misja Medyczna”. Współautor programu ogólnopolskiej akcji „zdrowa i aktywna gmina”. Projekt, którego celem jest przeciwdziałanie skutkom otyłości wśród dzieci i młodzieży. Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Wykładowca, autor opracowań i prezentacji w obszarze komunikacji w JST, administracji rządowej oraz dla Przedsiębiorstw Szpitalnych. W latach 2008-2012 odpowiadał za komunikację w Ministerstwie Zdrowia. Autor kilku kampanii społecznych, w tym „Twoja Krew – Moje Życie”. Obecnie wraz z zespołem realizuje projekt finansowany ze środków Narodowego Programu Zdrowia „z miłości do aktywności”. W ramach prowadzonej działalności doradza w zarządzaniu komunikacją oraz wizerunkiem na rynku Ochrony Zdrowia.

Marzena Kowalska
dr
Dr Marzena Kowalska specjalizuje się w komunikacji marketingowej i organizacyjnej (komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, kultura organizacji, Public Relations, zarządzanie marką, wizerunkiem i reputacją). Ma ponaddwudziestolenie doświadczenie menedżerskie w sektorze finansów i ochrony zdrowia. W latach 2006-2016 dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy LUX MED. Łączy znajomość praktyki menedżerskiej z działalnością akademicką (Uniwersytet Warszawski, Uczelnia Łazarskiego), szkoleniową (m.in. dla menedżerów placówek opieki zdrowotnej), doradczą i coachingową. Absolwentka SGH (finanse i informatyka), UW (zarządzanie i marketing oraz komunikacja społeczna), programu Executive MBA University of Illinois. Jest certyfikowanym coachem wyspecjalizowanym w zagadnieniach biznesu i organizacji. Autorka książki „Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu”, a także artykułów w pismach branżowych.

Przemysław Przybylski
Przemysław Przybylski od 2017 r. pełni funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i
ierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Lasów Państwowych. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspresie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.
Credit Agricole to trzecia największa instytucja finansowa w Europie, lider bankowości uniwersalnej we Francji. Działa w 49 krajach świata, w Polsce od 2001 r. Realizuje usługi w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej i consumer finance (programy ratalne), obsługuje także małe i średnie przedsiębiorstwa oraz branżę rolniczą.

Wojciech Kuta
Wojciech Kuta, redaktor naczelny magazynu i portalu Rynek Zdrowia
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach; ukończył studia dziennikarskie. W zawodzie od 29 lat. Pracował m.in. w redakcji dziennika Trybuna Śląska jako reporter działu miejskiego, w którym zajmował się tematyką samorządową oraz rynkiem pracy. Od 1993 r. pełnił funkcję szefa wydania weekendowego – piątkowego magazynu Trybuny Śląskiej, współtworząc jego nową makietę. Od 1996 roku dziennikarz Super Expressu, gdzie był sekretarzem redakcji Oddziału Śląskiego, a następnie redaktorem prowadzącym wydania regionalne Oddziału Południowego Super Expressu. Pełniąc funkcje związane z redagowaniem gazety, nie zaprzestał działalności publicystycznej, pisząc teksty dotyczące m.in. funkcjonowania samorządów, administracji publicznej, a także wymiaru sprawiedliwości. W 2004 roku rozpoczął pracę w Grupie PTWP SA, gdzie tworzył koncepcję merytoryczną magazynu Rynek Zdrowia, a następnie portalu rynekzdrowia.pl i serwisu rynekaptek.pl. Szef Rynku Zdrowia od początku istnienia redakcji.

Dominika Sikora
Absolwenta wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: polityka społeczna. Z Gazetą Prawną związana od 2003 roku. Obecnie pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej. Specjalizuje się w tematyce z zakresu ochrony zdrowia. Dwa razy wyróżniana w kategorii media w konkursie Menadżer Zdrowia. W 2010 roku nagrodzona nagrodą Konfederatki w kategorii media przyznawana przez Pracodawców RP.k

Małgorzata Gałązka-Sobotka
Dr n. ekon.
Małgorzata Gałązka-Sobotka – Dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego oraz Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia – akademickiego think-tanku zajmującego się badaniami i analizami w sektorze ochrony zdrowia.Wiceprzewodnicząca Rady Narodowego Funduszu Zdrowia, Wice Prezes
polskiego Towarzystwa Koordynowanej Opieki Zdrowotnej, Doradca Prezydenta Pracodawców RP w obszarze ochrony zdrowia. Od 2010 r kieruje programem „MBA w Ochronie Zdrowia” oraz wieloma certyfikowanymi przez Uczelnię Łazarskiego programami szkoleniowymi dedykowanymi lekarzom, kadrze zarządzającej w opiece zdrowotnej oraz pracownikom instytucji publicznych z sektora opieki zdrowotnej. Inicjatorka i liderka Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Ochronie Zdrowia. Autorka licznych artykułów i publikacji eksperckich oraz raportów badawczych poświęconych ekonomiczno-społecznym aspektom ochrony zdrowia, zdrowia publicznego i przywództwa. Integratorka ludzi i idei. W 14-stej i 15-stej edycji „Listy Stu" tworzonej przez Puls Medycyny znalazła się w pierwszej dziesiątce osób, które wywarły największy, pozytywny wpływ na polski system ochrony zdrowia. Integratorka Ludzi i Idei :-)

Marta Adamska
7 lat doświadczenia w public relations i komunikacji zdobywanych w największych polskich agencjach PR. Opracowywała i realizowała działania PR dla klientów z branży farmaceutycznej, transportowej, technologicznej i FMCG. Prowadziła kampanie informacyjno-edukacyjne w obszarze ochrony zdrowia, skierowane do profesjonalistów i opinii publicznej. Realizowała projekty dla takich marek jak Adamed, MSD, Mercki Ferring. Koordynowała działania mediowe realizowane w całej Polsce w ramach ogólnoeuropejskiej Kampanii Make Sense.

Paweł Soproniuk
15 lat doświadczenia w public relations i komunikacji. Strategiczny doradca klienta, odpowiadał za przygotowanie i realizację projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, społecznej i marketingowej. Wykładowca przedmiotu PR w zarządzaniu projektami na studiach podyplomowych na Politechnice Warszawskiej, ekspert Komisji Europejskiej. W2014 roku uznany za magazyn Brief za jednego z „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Katarzyna Liberska-Kinderman
dr
Dumna właścicielka Konkretnej Komunikacji.
Specjalista i doradca komunikacyjny. Pomaga markom i ludziom budować
Konkretną Komunikację.
Dr nauk humanistycznych, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu public
relations. Przez 10 lat adiunkt mianowany w Katedrze Dziennikarstwa i
Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Związana zawodowo z UŁ od
ponad 15 lat, autorka wykładów kursowych na specjalizacji "Public relations
i branding''; promotor ponad 80 prac dyplomowych z zakresu public relations;
autorka dysertacji "Teksty medialne rzeczników prasowych regionu łódzkiego".
W Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UŁ prowadziła wykłady z
zakresu redagowania tekstów rzecznika prasowego, zarządzania komunikacją w
kryzysie i sytuacji zmian, alternatywnych metod komunikacji oraz PR
branżowego i produktowego. W sumie prawie 4000 godzin przed audytorium.
Przez 6 lat związana była z MultiBankiem, gdzie pełniła obowiązki głównego
specjalisty ds. komunikacji oraz po. rzecznika prasowego.
Prowadzi szkolenia z zakresu media relations, wystąpień publicznych,
komunikacji wewnętrznej, grywalizacji i storytellingu. Specjalista w
zakresie zarządzania wizerunkiem osobistym i marki, autorka wielu strategii
wizerunkowych i zarządzania mark

Artur Pruszko
Dyrektor Forum e-Zdrowia
Artur Pruszko jest doktorem nauk matematycznych (IM PAN), managerem (MBA, University of Minnesota), ekspertem z wieloletnią praktyką w zakresie strategii, rozwoju biznesowego, zarządzania projektami inwestycyjnymi oraz restrukturyzacji.
Ekspert w branży teleinformatycznej z wieloletnia praktyką w zarządzaniu strategicznym między innymi w Telekomunikacji Polskiej, gdzie pełnił funkcje managerskie w Departamencie Strategii oraz Departamencie Rozwoju Biznesowego i Analiz Strategicznych, a następnie w funduszu private equity oraz prowadzącą aktywność doradczą.
Prowadzi również projekty w dotyczące poprawy efektywności w ochronie zdrowia, w tym w zakresie telemedycyny i e-zdrowia (eHealth).

Katarzyna Fulko
mediator Centrum Mediacyjnego przy Naczelnej Radzie Adwokackiej,
moderator
metodologii design thinking. Trener i facylitator. Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego
Uniwersytetu Łódzkiego.
Specjalizuje się w prawie gospodarczym, administracyjnym oraz cywilnym. Pomaga chronić własność
intelektualną. Doradza klientom w zakresie ochrony danych osobowych oraz zamówień publicznych. Prowadzi
sprawy z zakresu prawa medycznego oraz odszkodowawczego. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu
sądowych postępowań cywilnych oraz karnych.
Na co dzień wspiera firmy i organizacje pozarządowe zapewniając bieżącą obsługę prawną ich działalności.
Swoim klientom oferuje również usługi z zakresu compliance, które pozwalają minimalizować ryzyko prawne
prowadzonej przez nich działalności. Łączy przy tym empatyczną komunikację z twardą literą prawa. Z klientami
komunikuje się prostym językiem. Uważa, że wielu sporów udałoby się uniknąć, gdyby ludzie umieli ze sobą
rozmawiać i wzajemnie siebie słuchać.