
Beata Jagielska
Dr
Onkolog, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, obecnie pełni funkcję zastępcy Dyrektora Centrum Onkologii ds. Lecznictwa Otwartego i Rozliczeń Świadczeń Zdrowotnych, ekspert medyczny Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Konsultant Wojewódzki w dziedzinie onkologii klinicznej dla obszaru województwa mazowieckiego. Członek Polskiego Towarzystwa Onkologii Klinicznej, Polskiego Towarzystwa Onkologicznego, Prezes Polskiej Koalicji Medycyny Personalizowanej.

Izabela Sałamacha
Ekspert komunikacji zdrowotnej i CSR
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji i realizacji projektów PR, CSR i PA, głównie dla klientów z branży farmaceutycznej. Kampanie, w które była zaangażowana, zdobyły liczne nominacje i nagrody w konkursach w Polsce i na świecie, m.in. Srebrny Lew Cannes PR Lions, European Excellence Award, Kampania Społeczna, Złote Spinacze. W latach 2005-2007 w On Board PR koordynowała m.in. za program profilaktyczno-edukacyjny „Głęboki Oddech” dla firmy Adamed oraz kampanię na rzecz osób chorych na padaczkę „Pomagaj bez obaw!” dla UCB Pharma. Następnie w ciągu 7 lat w Hill+Knowlton Strategies współtworzyła i koordynowała kampanie zdrowotne, m.in. dla AstraZeneca („Droga do Siebie”), GlaxoSmithKline („Mam Haka na Raka“), Gedeon Richter („Mam SM“, „Kiedy 1+1=3“) czy PUO („Zdrowa Gmina”) oraz nadzorowała pracę działu healthcare. Od marca 2014 do stycznia 2015 jako PR&CSR Director w Fabryce Komunikacji Społecznej była odpowiedzialna m.in. za wdrażanie strategii CSR i stworzenie raportu społecznego, pierwszego w branży marketingu społecznego. W latach 2015-2019 dyrektor działu healthcare oraz lider praktyki CSR w grupie On Board Think Kong.
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu PW. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu CSR. Członek Grupy roboczej ds. innowacji dla zrównoważonego rozwoju i CSR przy Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju. Autorka publikacji dotyczący komunikacji zdrowotnej i CSR.

Zofia Małas
magister
prezes Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych. Pielęgniarka dyplomowana, specjalistka w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego
i epidemiologicznego; absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Członek rady społecznej narodowej debaty o zdrowiu „Wspólnie dla Zdrowia”
oraz wielu zespołów, komisji i komitetów działających przy Ministrze Zdrowia, m. in. Zespołu do spraw opracowania strategii na rzecz rozwoju pielęgniarstwa
i położnictwa w Polsce.

Sebastian Bykowski
wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
arządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jedną z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011i 2015. Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A., doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations. Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.
Ma dwie córki, jest miłośnikiem muzyki, fotografii i podróży.

Marcin Szczupak
kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR.
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Sylwia Jaczyńska Kolasza
Government & Corporate Affairs AMGEN Poland
Ekspert w dziedzinie public relations i public affairs z siedemnastoletnim doświadczeniem i nieustającą pasją do swojej pracy. W AMGEN odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną - korporacyjną i produktową, kontakty instytucjonalne oraz współpracę z organizacjami pacjentów. Od lat opracowuje strategie komunikacji, głównie w obszarze healthcare i z sukcesem je wdraża. Ma duże doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i pracy w zespołach cross funkcyjnych. Posiada pełne zrozumienie systemu opieki zdrowia i biznesu oraz umiejętność łączenia tych dwóch obszarów. Pasjonuje się obszarem medycyny personalizowanej i value based healthcare i prowadzi międzynarodowe projekty w tym obszarze. Jest członkiem założycielem Polskiej Koalicji Medycyny Personalizowanej – Stowarzyszenia oraz członkiem założycielem Koalicji na rzecz poprawy adherence – roli i współodpowiedzialności pacjenta za skuteczność procesu terapeutycznego.

Dariusz Tworzydło
dr hab.
dr hab. Dariusz Tworzydło, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes zarządu Exacto sp. z o.o., Newsline sp. z o.o. oraz Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2015-2017 wiceprezes Zarządu Związku Pracodawców „Klastry Polskie”. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008 – 2012 (dwie kadencje) członek Rady Etyki Public Relations. W roku 2010 laureat nagrody branży public relations „PRotony” w kategorii Edukacja, zaś w 2008 roku nominowany do nagrody „Łby PR 2008” przyznawanej osobom o największym dorobku praktycznym w dziedzinie PR. W roku 2013 nominowany do nagrody PRotony. Doradca zarządów firm i polityków. Doradca, trener i konsultant.

Krzysztof Suszek
Organizator Kongresu Komunikacji
Organizator Kongresu Komunikacji w Łodzi. Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener, konsultant, wykładowca. Narratolog. Fundator oraz Przewodniczący Rady Fundacji „Misja Medyczna”. Współautor programu ogólnopolskiej akcji „zdrowa i aktywna gmina”. Projekt, którego celem jest przeciwdziałanie skutkom otyłości wśród dzieci i młodzieży. Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Wykładowca, autor opracowań i prezentacji w obszarze komunikacji w JST, administracji rządowej oraz dla Przedsiębiorstw Szpitalnych. W latach 2008-2012 odpowiadał za komunikację w Ministerstwie Zdrowia. Autor kilku kampanii społecznych, w tym „Twoja Krew – Moje Życie”. Obecnie wraz z zespołem realizuje projekt finansowany ze środków Narodowego Programu Zdrowia „z miłości do aktywności”. W ramach prowadzonej działalności doradza w zarządzaniu komunikacją oraz wizerunkiem na rynku Ochrony Zdrowia.

Matylda Kłudkowska
KRDL

Przemysław Przybylski
Przemysław Przybylski od 2017 r. pełni funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i
ierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Lasów Państwowych. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspresie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.
Credit Agricole to trzecia największa instytucja finansowa w Europie, lider bankowości uniwersalnej we Francji. Działa w 49 krajach świata, w Polsce od 2001 r. Realizuje usługi w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej i consumer finance (programy ratalne), obsługuje także małe i średnie przedsiębiorstwa oraz branżę rolniczą.

Wojciech Kuta
Wojciech Kuta, redaktor naczelny magazynu i portalu Rynek Zdrowia
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach; ukończył studia dziennikarskie. W zawodzie od 29 lat. Pracował m.in. w redakcji dziennika Trybuna Śląska jako reporter działu miejskiego, w którym zajmował się tematyką samorządową oraz rynkiem pracy. Od 1993 r. pełnił funkcję szefa wydania weekendowego – piątkowego magazynu Trybuny Śląskiej, współtworząc jego nową makietę. Od 1996 roku dziennikarz Super Expressu, gdzie był sekretarzem redakcji Oddziału Śląskiego, a następnie redaktorem prowadzącym wydania regionalne Oddziału Południowego Super Expressu. Pełniąc funkcje związane z redagowaniem gazety, nie zaprzestał działalności publicystycznej, pisząc teksty dotyczące m.in. funkcjonowania samorządów, administracji publicznej, a także wymiaru sprawiedliwości. W 2004 roku rozpoczął pracę w Grupie PTWP SA, gdzie tworzył koncepcję merytoryczną magazynu Rynek Zdrowia, a następnie portalu rynekzdrowia.pl i serwisu rynekaptek.pl. Szef Rynku Zdrowia od początku istnienia redakcji.

Adam Fronczak
Dr hab. n. o zdr.
Członek Komitetu Zdrowia Publicznego PAN, kierownik Zakładu Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w 2014 główny badacz w projekcie firmy Amgen „Placebo Controlled, Multicenter Study to Assess the Effect of Evolucumab on Congnitive Function in Patients with Clinically Evident Cardiovascular Diseases And Receiving Statin Background Lipid Lowering Therapy”. W 2012 koordynator merytoryczny Programu Strategicznego Profilaka i Leczenie Chorób Cywilizacyjnych – Strategmed NCBR. Były dyrektor i ordynator oddziału chorób wewnętrznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Zgierzu, wieloletni pracownik Klinki Hematologii, Zakładu Farmakologii Klinicznej (w tym w latach 2002-2005 Kanclerz) Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. W latach 2007-2011 Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia – nadzór nad Departamentem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Departamentem Polityki Lekowej i Farmacji, Departamentem Zdrowia Publicznego i Departamentem Współpracy Międzynarodowej, przewodniczący Krajowej Rady ds. Narkomanii, koordynator zabezpieczenia medycznego Euro 2012 ze strony Ministerstwa Zdrowia, przewodniczący Zespołu ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej – w zakresie kompetencji Ministra Zdrowia, współpraca z WHO, UNAIDS i innymi organizacjami. W latach 2003-2007 sekretarz Rady Nadzorczej Parku Naukowo-Technologicznego w Łodzi. Autor i współautor ponad 40 publikacji w czasopismach medycznych polskich i zagranicznych.

Iwona Dziedzic-Gawryś
PR Manager w Grupie DocPlanner
PR Manager w Grupie DocPlanner, do której należy portal ZnanyLekarz. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży public relations, prowadzeniu projektów, organizacji konferencji i eventów oraz zarządzaniu kryzysowym. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego (specjalizacja public relations) i Uniwersytetu Warszawskiego. Zna, kocha i stosuje public relations:). Inicjatorka szkoleń i spotka dla obecnych i przyszłych lekarz w obszarze wizerunku, reputacji i komunikacji. Wyznawczyni zasady...It's never too late for the success...

Jakub Gołąb
Dyrektor Departamentu Dialogu Społecznego i Komunikacji w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta
Ekspert w zakresie komunikacji, public relations, zdrowia publicznego. Doradca strategiczny, edukator. Były doradca i rzecznik prasowy Ministra Zdrowia i polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Doradca i analityk w Sejmie RP. Wcześniej menedżer ds. komunikacji w izbie gospodarczej, menedżer projektów, szkoleniowiec, wykładowca i dziennikarz.

Jolanta Wołkowicz
Kierownik Działu Promocji w Górnośląskim Centrum Medycznym im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Od 20 lat związana z ochroną zdrowia. Odpowiedzialna za kontakty z mediami i komunikację zewnętrzną. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Pomysłodawczyni pierwszej w Polsce akcji edukacyjnej pn. #UdarLiczysieCzas przeprowadzonej za pośrednictwem social mediów. Uczestniczka paneli dyskusyjnych dotyczących komunikacji, marketingu i PR w ochronie zdrowia.