DZIEŃ PIERWSZY
08:30 – 9:30
Rejestracja
9:30 – 9:45
Powitanie uczestników
9:45 –11:00
Debata otwierająca - panel dyskusyjny
„Jaki wpływ na budowanie wizerunku oraz wartościowych relacji z
pacjentami mają aktualne regulacje prawne, m.in. ustawa o sieci szpitali czy
RODO?”
Prowadzenie panelu: Dominika Sikora – Malicka – I zastępca Redaktora Naczelnego Dziennika Gazeta
Prawna
11:00 – 12:00
Warsztat: „Zarządzanie kryzysowe w ochronie zdrowia”
Prof. Dariusz Tworzydło - Prezes zarządu Exacto sp. z o.o., Newsline sp. z o.o, Kierownik Katedry na
Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
12:00 – 12:30
przerwa kawowa
12: 30 – 13:30
„Budowanie contentu w komunikacji w ochronie zdrowia”
Paweł Soproniuk- partner Neuron, Marta Adamska -account manager Neuron
13:30-14:30
Przerwa obiadowa
14:30-15:00
„Ochrona zdrowia nakierowana na wartość zdrowotną – Value Based
Healthcare”
Dr. Małgorzata Gałązka-Sobotka - Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni
Łazarskiego
15:00-15:30
„Nowoczesne technologie w komunikacji w ochronie zdrowia”
Dr Marzena Kowalska – specjalista do spraw komunikacji marketingowej i organizacyjnej
15:30-16:00
„Siła marki przedsiębiorstwa szpitalnego”
Krzysztof Suszek – Przewodniczący Rady Fundacji Misja Medyczna
16:00-16:30
przerwa kawowa
16:30-18:30
„Narzędzia CSR i CRM w zarządzaniu komunikacją w ochronie zdrowia”
Przemysław Przybylski- dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku
Credit Agricole
18:00
Zakończenie pierwszego dnia Kongresu Komunikacji
20:00
Uroczysta Kolacja