Agenda Drugi Dzień

DZIEŃ DRUGI

12 czerwca 2019 roku

9:00 – 9:50

Gdzie znajduje się cienka czerwona linia pomiędzy budowaniem wizerunku lekarza (zawodów medycznych) - profesjonalisty a zakazaną reklamą?
  • Wizerunek profesjonalisty – marka osobista.
  • Portale wyszukujące w zawodach medycznych – reklama czy element budowania relacji z pacjentem i otoczeniem

Prowadzenie panelu – Pani Iwona Dziedzic – Gawryś, znanylekarz.pl

9:50 – 10:50

Narzędzia dla profesjonalistów – social media, blogi, vlogi
  • Nowe media – nadal wyzwanie czy codzienność i „bułka z masłem”?
  • Portale społecznościowe – zarządzenie contentem
  • Budowanie komunikacji w Internecie

Prowadzenie panelu – Jolanta Wołkowicz

W panelu swój udział zapowiedzieli: Pani Iwona Dziedzic – Gawryś, Pani Anna Kupiecka – Prezes Zarządu Fundacji OnkoCafe, Pani Joanna Barczykowska – Rzecznik Prasowy Okręgowej Izby Lekarskiej w Łodzi

10:50 – 11:15

Czemu służy dialog?

Wystąpienie gościa specjalnego Kongresu – Arcybiskupa Metropolity Łódzkiego Grzegorza Rysia.

11:15 – 11:30

Przerwa Kawowa

11:30 – 11:45

Prezentacja wyników raportu medialnego dla programów profilaktyki zdrowotnej w latach 2016 - 2019
Pan Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

11:45 – 12:10

Kryzys pojawia się zawsze w piątek. Jak tworzyć skuteczne programy antykryzysowe?
  • Kto nie ma a kto powinien mieć programy antykryzysowe?
  • Dlaczego piątek jest krytyczny?
  • Elementy programu antykryzysowego.

Pan Prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

12:10 – 12:20

Prezentacja wyników raportu nt. kształcenia w zakresie komunikacji i budowania wizerunku na kierunkach kształcących w zawodach medycznych na Uniwersytetach Medycznych.

Krzysztof Suszek – dyrektor Kongresu Komunikacji w Ochronie Zdrowia, Przewodniczący Rady Fundacji „Misja Medyczna”

12:20 – 12:35

CSR vs PR – narzędzia do budowania skutecznej polityki antykryzysowej.
  • Jak efektywnie wykorzystać CSR i PR do budowania komunikacji wewnętrznej?
  • Dobra komunikacja wewnętrzna – przepis na politykę antykryzysową

Pan Przemysław Przybylski - Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznik Prasowy Banku Credit Agricole.

12:35 – 13:30

Blok warsztatów:
„Narzędzia dla profesjonalistów: prezentacja narzędzi do monitoringu mediów” - Marcin Szczupak - kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
„Zarządzanie kryzysowe – procedury jak pisać i jak wdrażać?” Prof. Dariusz Tworzydło

13:30 – 13:40

podsumowanie konferencji oraz przyjęcie konkluzji po Kongresie

13:40

zakończenie Kongresu i lunch

Zgłoszenie